De Opening

De Opening
Geschreven door: Ciske Meeuwsen Venema - jeugdsecretaris

Afgelopen zondag heeft de gemeente Goirle de Opening weer georganiseerd. Tijdens dit fantastische evenement kan het Goirlese verenigingsleven laten zien wat ze in huis hebben.

Eerste Goirlese Schaakclub heeft flink uitgepakt, met verschillende leden die konden schaken met voorbijgangers en een mega schaakbord.

De kinderen die langskwamen, waren uiteraard het meest geïnteresseerd in het mega schaakbord met mega stukken, want wie wil nou niet een koning verplaatsen die de helft van zijn lichaamslengte is.

Na deze fantastische middag zitten we er zo lekker in, dat al onze trainers er klaar voor zijn om weer aan de slag te gaan komend seizoen.

Wij hebben er zin in!